Monday 10 June 2013

Amar Asyraf Sah Bergelar Suami Arna Salleh Dengan Sekali Lafaz

Posted by Unknown  |  at  Monday, June 10, 2013 No comments

Tahniah diucapkan kepada pelakon yang semakin dikenali ramai, Amar Asyraf yang telah sah bergelar suami kepada Arna Salleh dengan sekali lafaz beberapa jam lalu.
Amar Asyraf Sah Bergelar Suami Arna Salleh Dengan Sekali Lafaz
Menerusi akun Twitter Amar, beliau telah mengesahkan berita tersebut dan majlis pernikahan mereka telah diadakan di rumah pengantin perempuan di Bidor, Perak.

Amar Asyraf Sah Bergelar Suami Arna Salleh Dengan Sekali Lafaz
Amar Asyraf Sah Bergelar Suami Arna Salleh Dengan Sekali Lafaz
Amar Asyraf menyerahkan mas kahwin sebanyak RM1,111 beserta wang hantaran bernilai RM13,000 kepada penganin perempuan. Amar turut memberi tujuh dulang hantaran dan di balas sembilan.
“Bagi majlis pernikahan ini, memang saya tidak menjemput pihak media kerana mahukan privasi. Namun saya akan mengundang pihak media untuk majlis resepsi di sebelah saya nanti pada 17 Ogos yang di buat di Melaka,” kata Amar
Semoga mereka berdua akan kekal sampai akhir hayat dan bahagia selamanya.

Tags:
Admin

Suka dengan blog saya ? Please Like, Share atau Follow | Bagi Yang Telah Mengunjungi Blog Saya, Saya Ucapkan Terima Kasih Banyak :)

Get Updates

Daftarkan E-mailmu Untuk Berlangganan Artikel Algifari Blogspot .

Share This Post

Related posts

0 komentar:

Jangan Lupa Tinggalkan Pendapat Anda di Kotak Komen Ini Ya. ^_^

whos amung

Kumpulan Puisi Keren

Kata Kata Bijak Motivasi

Algifari Bercerita

Recent Post no Thumbnail by Tutorial Blogspot

Ayo ! Gabung Bersama

© 2013 Algifari Blogspot. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.
back to top